piątek, 19 sierpnia 2011

7 razy ja


Za wyróżnienie bardzo dziękuję Basi i Sylwii. Kiedyś już pisałam o sobie, bo krążyła między blogami podobna zabawa. Ale ponieważ, jestem wśród Waszej społeczności, nie mogę się wyłamać.


Tak więc…

 
*        *Jestem niepoprawną romantyczką. Często żyję w sferze marzeń. Kiedyś napisałam masę wierszy.

2.       *Jestem typową sową. Pomimo zmęczenia uwielbiam przesiadywać wieczorami, a rano spałabym w najlepsze.

3.       *Nie lubię koloru czerwonego pomimo iż wiem, że byłoby mi w nim bardzo do twarzy

4.       *Jestem pedantką – kocham porządek i ład wokół siebie choć z racji tego mam małe mieszkanie trudno mi go utrzymać

5.       *Pokochałam ruch i sport, czego bym się zupełnie nigdy po sobie nie spodziewała

6.       *Jestem pełna podziwu dla twórczości i talentu Michaela Jacksona. Od zawsze byłam jego fanką.

7.       *Jestem niekonsekwentna – ciągle się odchudzam ale nie mam silnej woli, bo „raz się żyje”…


3 komentarze:

  1. Mamy podobne cechy 1,2 i 7 z czego punkt 7 mi ułatwia leczenie, kompletny brak apetytu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poza tym, ze ruch i sport ja pokochałam 15 lat temu (czego też się wredy po sobie nie spodziewałam) to wszystko mam tak jak Ty.
    no jeszcze to, że ja już powoli się przełamuję do koloru czerwonego, bo wiem, ze mi w nim dobrze... narazie mam tylko kurtkę na jesien, haha:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te rzeczy o Tobie:) punkt 7 -mam tak samo ahhahaahah

    OdpowiedzUsuń