czwartek, 8 marca 2012

Ósmego

Tulipany, bombonierki, ciasto i pieniądze.
Miałam nie jeść słodkiego. Ale trudno. Dziś trudno mi się oprzeć. Może od jutra.
Taki Dzień Kobiet jest wymarzonym dniem.
Jutro spotkanie z kobietkami, dziś wieczór z mężem.
Wcześniej życzenia i drobne upominki dla moich dwóch małych Kobietek – oczywiście od męża/Taty. 
Ale także ode mnie. Czemu nie?
A w sobotę… uch!!! Gorące show z przyjaciółką…  impreza w hotelu i tańczący panowie:)
A co tam, to trzeba zobaczyć!
Wszystkiego dobrego, kochane kobietki!

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj, naj:) Kobietko:)
    Mnie jużjęzyk szczypie od słodkości..ale co tam, raz w roku można popuscić pasa (albo załozyć spodnie na gumce..hehe)

    Chciałam dołączyć do Twoich obserwatorów, nie wiem czy prawidłowo to zrobiłam..hmm, niby jestem wyświetlona, ale powyżej wszytskich ikon..może cos pokręciłam..
    nie wiem czy wiesz, ale ja teraz tez zamieszkuję na blogspocie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że jesteś i u mnie, i na blogspocie:)

      Usuń
  2. o rany,ale sobota Ci sie szykuje,fajnie:) bawcie sie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też wszystkiego dobrego :) i miłej zabawy w sobotę

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanczacy panowie??? Kurcze szkoda ,ze mnie tam nie bedzie hihihih

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, ze osmy byl milym dniem :)
    PS:
    Zmienialm adres bloga: http://goniac-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń